Utekos i sola..


Heisann folkens!

Endelig

 fredag!

Starter fredagen med interiør her

 i 

Humlehagen

i dag!

Vi holder fortsatt på og fikser forskjellig etter orkanen

 trær..ny landgang  og ja - i går byttet vi ut 

våre skakke og skjeve

 utemøbler

 med nye!




Disse kan visst stå ute

 i

regn

 og

ruskevær..

så fikk jeg tips om å impregnere

 putene!

Det er nok lurt!

Lettere  å tørke av flekker, selv om disse setetrekkene kunne vaskes eller renses.




..kjente litt på den

 gode

sommerfølelsen..




Behagelige..

ganske lette

 å flytte

 på..

og litt kraftige

 gode

 puter..

joda!

Følte med en gang at disse passet her hos oss 

i

Humlehagen!

Og ikke så altfor

 lyse

puter..

det blir for mye stress når små fingre skal spise is og grillmat..

eller kanskje plutselig noen skitne

 hundelabber?

Ville gjerne ha noe som tåler..ja..

humlelivet!





Ikke så lett

 å bestemme seg..

for det er så utrolig masse

 å velge i!

Likte du dem?

Det er dette med smak og behag!





Nå håper jeg på mange fine stunder

 i 

utemøblene!


Og


 kanskje?


 Ja, kanskje..


 noen


 veldig


gode


samtaler?


Så spennende!


Jeg gleder meg ihvertfall!


For denne sommeren skal bli

 den aller

 beste!



God fredag til alle dere fine


 fredagshjertene


 der ute!

Vi sees!



Kommentarer

  1. Hej Else Britt.
    Flotte møbler du viser.
    Vejret her er ikke til udendørs sysler.....her regner det og der er kun + 13,5 grader.....pyt, så kan jeg hygge mig inde.
    Ønsker dig og din familie en god fredag / god week-end.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Ååh, jeg fikk lyst å sette meg ned med én gang! .... til den gode samtalen!
    Kjenner gjestfriheten helt hit til Ørsta:) <3

    Vi har 21 års bryllupsdag i dag, og her sitter jeg helt alene...Rart... men med en mann på oljeplattform blir det sånn... Takk for nydelige bilder av deilig gjestfrihet <3

    SvarSlett
  3. Flotte møbler, kjempefine uteplasser. Harbo er kvalitet og de har mye lekkert. Jeg har noen stoler fra Harbo og de henger med år etter åt. Trøtt som en strømpe, skal kose meg med noe rødt i glasset.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg