Ingenting..



Etter
midnatt på
påskeaften, så var det ikke jeg
som skulle ta siste luftingen med hundene og lukke igjen
Trultedøra - neida! Så jeg satt bare å slappet av litt, da jeg hørte
"Else Britt, kan du ikke komme ut en tur og se noe? Jeg spurte tilbake
"Hva er det da?" "Eh..nei, det er bare det.. at det er egentlig ingenting..
det er bare noe jeg tror du vil synes det er koselig
å se.."

 ruslet jeg ut da..

og 
kikket

 Trultehuset..

 der
det lå i
 måneskinnet..

og 
varmelampen
laget en så deilig atmosfære..
Trultehuset strålte av en slags lun varme ut i den
 mørke

 påskenatten.. 





Jeg
fikk en sånn varm godfølelse i
magen..




fint!

Å
bli ropt
 ut i natten

 for
absolutt

ingenting..

fordi
for meg betydde
 det

 så mye..




hele
stemningen

og

 det
 spesielle

øyeblikket?

 Det
gjemmer jeg i
hjertet..


Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg