En liten vårforelskelse..




Chanel's far from a favorite of mine (personally, I don't much care for the overall philosophy and aesthetics of the house, and can't get over Mademoiselle's Nazi sympathies), but she did have good mots.

Ny veske og nye sko!

Dette er resultatet av min lille vårforelskelse!




Mye lekkert på Bianco Footwear Moa i dag!

 So many shoes and only two feet # Shoe quotes.


Vesken er i skinn -
 glidelås i enden - så brettes den sammen og har lang reim til 
å henge over skulderen.

Skoene er myke,
 lette og luftige og nesten helt flate - 
veldig gode på foten! 

 


Men det som jeg forelsket meg 
aller mest i var disse sølvfargede "vifte med tærne" sandalene!

De er helt nydelige på foten, og jeg har gått med dem siden jeg kom hjem -
virkelig en liten vårforelskelse!





Alt godt - til vi sees igjen!
*

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg