Glitretrær..


dreams



Det
 fineste med
 pyntingen i julemåneden desember og hele adventstiden
synes jeg er alle de vakre lysene jeg ser i vinduene når jeg er ute og går tur -
og så er det mye fantasifullt å se i hagene, på dørene og ved
inngangen!

Det
er bare så fint!
Jeg synes det er så flott at vi kan forvandle
denne mørke måneden desember til en fest med ekstra glitter og stas -
en skikkelig lysfest der både vi og omgivelsene våre kan 
få lov til å være ekstra kreative, stråle,
 glitre og skinne
 litt! 





hope


I
ettermiddag
 var det koselig å stå
inne i varmen og kikke ut 
gjennom regndråpene på ruta mens de to trærne
 utenfor skulle forvandles til juleaktige 
glitretrær!





Himmelen
var som et stort blågrått tak over glitretrærne i dag.
Men så oppdager jeg at trærne har jo blitt mye større siden i fjor!
Jeg må nok ut å få tak i mer lys i morgen slik at dette
 blir skikkelige glitretrær som virkelig 
skinner!





lite lys i mine
glitretrær fordi vi har nok vært 
 altfor forsiktige med
hagesaksen!



I see the birth of new Diamonds by 3/31/2014: J. P; T&J.G.; D & C W.; P. D.; T. T;



Advice from a TREE.. | Share Inspire Quotes - Inspiring Quotes | Love Quotes | Funny Quotes | Quotes about Life






Det 
er koselig å
være inne i regnværet og leke seg litt med
innpakning av
gaver..







Så tenner vi to lys i kveld
to lys for håp og glede.
De står og skinner for seg selv,
og oss som er tilstede.
Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede

Inger Hagerup




Nyt
 øyeblikkene og dagene i
 desember -

jeg 
ønsker deg en god start på den nye
adventsuken som
kommer! 


Lovely sparkelers


Kjærlig hilsen Else Britt


Thank you Lord! I am grateful that we still have my husband with us today. Thank you for watching over him and getting the help we needed. Amen



Kommentarer

  1. Jeg har erfart det samme som deg. Det trengs mange lys for å få den rette effekten.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg