Liten lykke i adventstiden..


Etter
kveldsturen med hundene
kommer vi gjerne gående hjemover
i mørket langs
sjøen

og
da er det alltid
så koselig å slå av hodelyktene
og bare titte oppover mot det røde
lyset!

Det
er egentlig
så mildt at foreløpig har jeg
 varmelampen på halv styrke bare om nettene -
Trulte behøver det ikke enda fordi hun har masse høy å grave seg ned i -
det er nok heller jeg som ikke greier å
vente!





Liten
lykke

i
adventstiden..






Her 
ser du Trulte 
nedgravd i høyet før
hun oppdager meg og kommer ut på
trammen sin og grynter
 som om hun vil
 si

"hva gjør du der ute i mørket, "mor"?

Hm, tja -
hva skal jeg si?
Hva gjør jeg egentlig ute i mørket om
lørdagskvelden?

Ok
Trulte.

Jeg
kjente bare
på en liten lykkefølelse der
jeg gikk ute i
mørket.


adventstiden.






Kjærlig hilsen Else Britt

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg