Fredagsfølelsen ..


Espically Friday before a four day weekend






 kom plutselig
fredagen - 

og
med den
 kommer jo alltid den deilige
 etterlengtede

fredagsfølelsen!


Jeg
sitter og
nyter fredagsfølelsen min,
og kikker litt i ei ny yoga-bok som jeg 
helt tilfeldig fant blant bøkene på OBS Hypermarked Moa.
Den var så flott illustrert, innholdsrik og med mye interessant tekst - så det var
ingen tvil om at den skulle bli med
 hjem!





Blomster 
på bordet gjør
 det bitte lille ekstra med
 fredagsfølelsen!




Yoga- din personlige treningsguide av Goldie Karpel Oren.




Billy har funnet
fredagsfølelsen sin midt oppi
himmelsengen..

og

sammen
med fredagsfølelsen
 må det også være noe godt i
magen!

Hva
 skal til for
 at du opplever den helt gode avslappende
 fredagsfølelsen?




Fredag -
og min ettermiddag er
fylt med den
 gode

fredagsfølelsen! 

Men
det går ikke
helt an å forklare 
den

for
fredagsfølelsen
bare legger seg sånn uten videre
 som et mykt fredagsfølelse-teppe over huset og
 fyller det opp med en
 merkelig og
 god

fredagsfølelse-glede!





Denne
 uken har jeg
 fått laget noen Trulte-puslespill -
 det er av tre. Puslespillet har 30 biter som passer for barn fra 
3-4 års alderen.

Er hun ikke søt?




friday friday friday! So happy it's friday!


Håper du har
en fin-fin fredag med deilig fredagsfølelse
 der du er!


hello weekend <3 so lovely to see you again :)

Vi sees!



Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg