Let`s party..


let's celebrate something today






Husker du fugle-kakene fra i går?

I
 kurven
 er det en kake og en skål
 med kongler som er dyppet i matfett og
 fuglefrø.




Det
ble omkring
 lunsj-tider at jeg kunne gå ut i hagen og rope høyt
let`s party!
















Den
eneste rødstrupen
som alltid er i nærheten her i Humlehagen
kjenner "matmor" veldig
godt!

Den
forsvinner
så absolutt ikke selv om det skulle bli litt
menneske-bråk!




Blir det party?




Noen
gjemmer seg bare sånn
bittelitt..

bak

en
liten

kvist..




og

"matmor"
får lov til å
 stå ganske nært og ta noen
fin-fine

partybilde -knips!





Førstemann
som sjekker inn i party-kurven
er meise-pappa med de små spinkle meiseføttene
 sine så forsiktig og yndig på
kurvkanten..







Kongle
med fett og frø på i 
fuglehuset -

men
hva var det 
egentlig vi skulle
 feire?







Det var igrunn ikke noe spesielt.

Jeg ønsket bare å gi denne dagen en mulighet til å bli min aller beste dag.
Skape min egen hverdagsmagi, gjøre dagen spesiell og strø litt glitter over den!

Husker du hjertet jeg tegnet i fugle-kaken i går?

Hjertet var bare et lite symbol.
På noe jeg ville huske.

Jeg ville skrive i hjertet mitt at hver eneste dag er den aller beste dagen i året.
At hver dag er en ny og helt spesiell hendelse i seg selv.

Jeg ville minne meg selv på å ikke bare leve livet, men også feire de små øyeblikkene.
For det er jo de som ER selve livet, ikke sant?

Så ønsker jeg
 at du og jeg oppdager mange fine øyeblikk dette året  
som gir oss lyst til å rope høyt ut
 let`s party!






Kjærlig hilsen Else Britt








✿⊱ Memories will come from what we value most, good and bad. To have what you seek most in life, make sure what you are seeking has enduring value that will last forever.  A secret for a long-time marriage ... doing the little things for each other; not spending lavishly at holidays, birthdays or other celebrations. Things will fade away just as our physical appearance does, but the memories created are stored like Gold. Happy Valentines to all!





Celebrate every day

" Lykken er ikke en begivenhet, men en særegen evne. "

Etienne Rey (1789-1867) fransk forfatter


Celebrate every day like it's your last



Kommentarer

Populære innlegg