Gleder på en mandag..


I
ettermiddag
har jeg gått omkring
og bare gledet meg til mandagens 
kveldssysler..

for

her
står bilen min
og venter helt full av jordsekker, hundefor
og noen forskjellige fargerike
blomstergleder!



Versågod!

Bare ta en titt!







Påskeliljene
har blomstret helt av de siste dagene,
så i kveld ble det bort med det gamle og på 
plass med noe
nytt!








Et 
lite 
gjødsel-dryss..




disse
henger i ly inntil
veggen




håper
det ikke blir mange flere kjølige
netter!





Til
slutt MÅTTE jeg 
titte inn under fiberduk-teppet 
før jeg tok kvelden -

og
heldigvis!

Det spirer og gror!

Dette
er ruccola, salathoder og litt
bladpersille -

joda!

En
mandagsglede!




Jeg
ble jo veldig glad
for å kjøpe meg så fine blomster i dag.
Men i løpet av en dag så dukker det stadig opp gleder
som vi ikke kan kreve av noen eller kjøpe for
 penger -

og 
dette er utrolig dyrebare
gleder!

Bare tenk på kjærlighet og vennskap!



if you want to feel rich just count all of the gifts you have that money can't buy




Flere mandags-gleder:

- å stå opp etter en god natts søvn
- smoothie og nydelig kaffe til frokost
- mange menneskesmil
- firbeinte venner
- vennskap og fortrolighet
- jeg møtte en utfordring
- jeg mestret en oppgave
- jeg ble spurt om en tjeneste
- jeg fikk en ide om et hagebord jeg skal lage - 

og
 ikke 
minst:

- overalt så møter jeg våren!

Hva
 er dine gleder
 på en alminnelig 
dag -

som 
ikke kan kjøpes for
 penger?



My New Year Resolutions 2014. More music!! I can't wait to continue on my incredible music journey this year!


Kjærlig hilsen Else Britt






50 Things Money Can't Buy  | Values to Live By | www.FrankSonnenbergOnline.com




R a i n ✿⊱╮Teresa Restegui http://www.pinterest.com/teretegui/✿⊱╮








Kommentarer

Populære innlegg