I vårlige klær..


barefoot in the daisies...we need to have a picnic in a random field sometime...and make daisy headbands


Det
er ikke lenger
utpå

sommeren..





det
er 

aldri
senere

når
gresset har
vokst seg så grønt og 
tett -

og 

når
 plenen min 
er så jevn helt uten lyse tørre
flekker. 





Det
er 

akkurat




i
skinnende
vårsol

når
de bittesmå
vanvittig vakre blomstene 
vokser så 
viltert

og

leker
seg rundt bena
 mine når jeg tråkker forsiktig i 
gresset -




det
er

akkurat


når
den står pyntet
i vårlige
klær

at




jeg
elsker plenen
min




og
synes at 
den er på sitt aller, aller
vakreste!




Kjærlig hilsen Else Britt


being barefoot ~*✿⊱╮


Kommentarer

  1. Herlige vårbilder. Så fint det er hos deg :) Ha en riktig fin dag i hagen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nå er det den fineste tiden..vi må bare nyte den! :)

      Slett
  2. Nydelig!
    Det er da plenen skal få vokse i fred :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror jeg venter litt med å klippe den, ihvertfall en uke til! ;)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg