Den lille leken..


Heisann!

I ettermiddag har jeg vært opptatt av

 å leke 

med

tomatplantene
  mine!


De vokser jammen fort!


Tiden var inne for

 å potte om


og ta en tur

 til 

Fantasia!








Jeg fant fram noen større

 plastpotter


men det er ganske så kjedelig med akkurat disse plastpottene

 i

 stuevinduet!




..grønne 

og

 kraftige

tomatplanter..





Etter noen minutter

 i 

Fantasia

 fikk jeg en

 ide!

Jeg ville gjøre det litt


personlig..




Jeg fant fram


yndling-serviettene


mine!





..pakket hver potte inn 

med

 to servietter..




Det kan være fint å være ei stund

 i

 Fantasia

ikke sant?


Kjenne

 inspirasjonen 

komme!

Jeg liker det!  

Det er som

 ei

 magisk 

kraft!

Ingen regler!


Jeg kan åpne meg for

 inspirasjonen og fantasien


det er nesten som å oppdage

 en ny sti!

Ei kilde


med sprudlende vann!


I


Fantasia

føles det som å gå rundt

med

 vinden i ryggen!






Likte

 du

 serviett-pottene?





Her ser du at de små

yndige

 tomat-blomstene

 er på vei!







Den lille leken!



lite egentlig..


noen

 servietter

 og 

gamle

plastpotter..

men uansett!


Lek er jo

 energi!


Masse deilig energi


som lader batteriene!


Kanskje vi kunne leke mer i hverdagen?


Dra til Fantasia..

og oppdage at vi?

Vi kan jo flytte grenser!

Helt klart!

Lite eller stort

bare

 noen

gamle

 plastpotter..

det er jo akkurat det samme!

For hver lille

 kreative 

 ide

gir mening og åpner opp

 for 

gleden! 



Håper din mandag har vært så fin!


Kanskje med noen kreative

 ideer?








Gleder meg alltid til vi sees igjen!


 

Kommentarer

  1. Fantasia - here I come :)


    Takk!!

    SvarSlett
  2. Hei igjen!

    Jeg må kommentere litt til i anledning dette å leve i nuet!:)

    For jeg tenker at dette du viser her - med tomatplantene - er oppmerksomt nærvær i massevis:)
    Du ser plantene dine i vekst. Du ser fargene. Du gir dem større plass. Du stuller og steller i ditt Fantasia. Du leker!!! Du pakker sorte potter inn i yndlingsserviettene dine! Dette er nå-nærvær på det vakreste!! Dette er fantastisk lek og å leve i nuet <3

    Vakkert !!

    SvarSlett
    Svar
    1. For en nydelig måte du sier det på..og SER det på..du har jo helt rett!Men av og til kan det virke så bitte lite, ja nesten banalt..men så er det jo ofte de små tingene vi finner rom til i NUET..dette spesielle nærværet.. som faktisk er de store tingene i livet likevel!Takk for herlig innspill fra deg!<3

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg