Påske i fjøra..



Påskefjøra!


Ikke visste jeg at du var så utrolig


 vakker!


Der jeg stavret meg avgårde til knærne

i dyp snø!


For å undre meg litt

og 

oppdage 

skjønnheten

 din!


Ja..for du var nemlig

 litt

 annerledes 

i dag..

ikke så grå


du hadde kledd deg

 i 

hvit kåpe 

overdrysset

 med

så masse

krystaller 

og 

skinnende diamanter!


Du glitret i sola!








Påskefjøra 

 mi..

fortryllende 

 vakker

i den nye  hvite kåpa..




Sola får hele fjøra til å glitre og skinne!




Iskrystaller..










Sola 

varmet 

og 
  

drysset


sølvglans


ned 

over

påskefjøre-festen..




" Skyene ruller.
Skyene går og kommer
søvngjengerstille ut fra uendeligheten,
belte bak belte
og tog bak tog,
og skifter farve på jorden." 


Rolf Jacobsen

Fra SKYENE
"Jord og jern" 
 


Billy elsker 

det hvite teppet

i fjøra.. 
 


Og fuglene?





De nyter at uteserveringen har åpnet igjen!


Flyr

 til og fra

fuglekassene..

og

 skaper den fineste

musikk


så herlig!



Takk for at du ble med på en liten tur i den

 hvite og glitrende

 påskepyntede

fjøra mi!


Ja, slik naturen selv har bestemt at den skulle være kledd..

 akkurat nå!


Og jeg?

Jeg må bare fortsette å 

 undre

 meg

over

 moder natur

og

 den hvite påskepynten..

ja, jeg blir jo ganske

 så

 fasinert!


God  tirsdag!


Ha det fint til du kikker innom meg igjen!

Kommentarer

Populære innlegg