Å finne noen..






alle


 år

 har vi holdt på


 med 

den

 samme

 leken!




Jeg har nok

 blitt

gjennomskuet!

Jeg innrømmer det så

 gjerne!

Ja, for det er jo en helt spesiell  fantastisk


 følelse..

 å

 bli

funnet!





Innsatsen 


er


 like


 intens..

for


 å


 finne


 muttern..


om


 det 


er


 første 

 eller


 tiende


 gangen!





Har 


du


 oppdaget


noen?


 Eller


 blitt 

funnet

 av 


noen


i


livet


ditt?

Noen


 som 


fant


 verdien


 i


 akkurat

deg?


Den 


fabelaktige

følelsen


av


 å


 bety


 noe


helt


spesielt..

for


noen..


den


helt


 uforklarelige 

 følelsen!














 fine


 godgutter 


i


junimarka!


Tenk 


at 


det


var 


akkurat


vi


som


fant


hverandre!


I


 ettermiddag


 gjemte jeg meg igjen


 bakom


 et berg..


godt i skjul


 av lyng og trær..


men ble funnet lynraskt 


av mine to


 i


 pels!




Så deilig kan livet være!


Vi sees!











Kommentarer

  1. Selma elsker denne leken, og jeg syns det er ganske fint å bli funnet også - å bli funnet og ikke veid for lett.... ;)

    Gode tanker fra deg som alltid:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg