Hagepute-tips..


I sommer kjøpte vi nye utemøbler!
Men så er det jo dette med sitteputene da..
de er veldig utsatt for flekker og søl når alle samles til grilling og koselige stunder!
Fikk et supertips om å impregnere spesielt seteputene -  i butikken!
Sprayen er spesielt egnet for tekstiler og skal ha en avstøtende effekt.




I dag har jeg impregnert alle putene en gang,
 og selve sitteputene i to omganger.
Så nå skal is, brus og alt mulig visstnok bare prelle av!




Noen som har prøvd å impregnere hageputene sine kanskje?
Håper det er skikkelig effektivt!
Spennende! 





Noe for deg?

God kveld fra Humlehagen!



Kommentarer

  1. Tusen takk, kjære....innlegget om sorg betyr veldig mye for meg, for det kom en endring med det...så jeg setter pris på at du likte det.

    Og så over til sprayen...denne har jeg aldri hørt om! Burde prøve....jeg er veldig flink til å søle...Burde kanskje spraye klærene mine også...hehe... Det finnes ikke noe værre enn å ha smugspist sjokolade, og å bli oppdaget av en flekk.....Jeg har en meget sunn sønn som er litt streng med sin mor...(Og det eneste som kommer av det, er kreative gjemmesteder hehe)
    Huff, nå babbler jeg i natten...jeg har ferie....så det blir litt (for) sene kvelder...
    Klem klem!
    M

    SvarSlett
  2. Takk for tipset! Kjøpt nye puter - RØD - så disse burde nok vært sausa inn med en omgang impregering, før "den naturlige impregneringa" setter sine spor....

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg