Å løfte hverandre fram..



Jeg har fått en award!





    
     "Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200st prenumeranter eller färre.

In order to accept the award, the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award.
 2. Link back to that person’s blog.
 3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition. 
5. Let those blogs know by leaving them a comment" 




Award..


en pris?


Jeg?


Til Humlehagen?


Jeg ble jo så kjempeoverrasket og glad!


Tusen takk til Marit Rakel!


 Dette var jo ekstra koselig fordi jeg koser meg så veldig med hennes skriverier også!


Hun har en av mine


"må kikke innom hver dag blogger"


  som jeg elsker å lese!


En herlig blogg om hverdagslivet, ofte med en humoristisk vinkling som gir gode vibrasjoner!


Du finner bloggen til Marit Rakel her.




Jeg har også favorittblogger som jeg gjerne vil gi en ekstra  påskjønnelse!


Sukk..problemet er bare at det er flere som er aktuelle, så det er vanskelig å velge -


 for det er så mange fine blogger


 jeg følger!!

Men ok - jeg anbefaler deg å kikke innom disse!


a blog once bit my sister


en herlig blogg om familie, hverdagsliv og hverdagens gleder og utfordringer - og fantastiske 


bilder!


Eli og Bella blogg


med deilig stemning, interiør og vakre spesielle bilder fra livet i sjøkanten!


Lucky life


 en av mine første følgere på bloggen min -  som har en fin og spennende blogg med alternativ vri,


 koselige innlegg og jeg lærer masse nytt!


En smak av kajakk, naturen og foto


en blogg med utrolig flotte bilder så du helt kan drømme deg bort, fine ord og som gir deg den helt 


gode følelsen! Glemmer at jeg har både vannskrekk og høydeskrekk når jeg kikker innom hos Jill!




Tankelogg

en blogg jeg nylig har har oppdaget..den inneholder nydelige dikt - så vakre ordspill - ja, en blogg 


jeg virkelig anbefaler flere å bli kjent med!




Ta en titt innom disse bloggene hvis du har lyst!




Takk for prisen!




Og går  ikke jeg rundt i Humlehagen.. med en aldri så liten gledefølelse


 i magen i dag?


Jo faktisk!


 Å kunne løfte hverandre fram - så deilig!


Bli gjerne med som følger av bloggen min hvis du har lyst, da ser jeg at nettopp DU liker den!


 Vi sees!





Kommentarer

  1. Congrats, sweet E!

    I will pop in on these
    other blogs and have
    a peek : )

    Sounds like your week
    is off to a very nice start!

    xo Suzanne

    SvarSlett
  2. Hej Else Britt.
    Tillykke med din pris - du har en rigtig dejlig / afvekslende blog.
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  3. For en ære da, takker og bukker. Gratulerer med prisen, den fortjener du. Jeg er innom alle innleggene dine, og koser meg med god tekst og bilder. Bloggen din gjør meg positiv, godt humør. Nå skal jeg titte inn til dine favorittblogger, spennende. Ha en flott tirsdag.

    SvarSlett
  4. Grattis te dæ, det er deg vel unt!! Å 1000 HJERTELIG TAKK!! Setter stooor pris på at Du blogger, gjør hverdagen min litt lettere, mye gladere og oppløftende!! ♥
    Varm klem og glad dag ønskes Deg og dine!!!

    SvarSlett
  5. Syntes dere fortjente en liten påskjønnelse..alltid koselig å kikke innom dere!:)Takk for fine ord!Ha en flott dag videre!:)

    SvarSlett
  6. Takk takk takk! Jeg beklager at jeg har vært litt fraværende på bloggefronten i det siste. Du legger jo ut så mye fint:) Håper vi sees om ikke lenge, men det er vel mulig at ikke alle er hjemme når vi tenker å komme. Må snakke litt nærmere med Anne-Lise. Stor klem!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg