En daglig dose..



Tidlig
på ettermiddagen i dag 
så satte jeg meg ei stund ute i duskregnet -
 litt i ly helt inne
 ved

naustveggen..





det
var utrolig deilig!
For jeg føler nesten at jeg behøver
 det..

jeg
trenger 

en daglig dose!





En 
daglig dose av 
den friske sjøluften - og så bare sitte å
 kikke litt utover 
sjøen

og
se!

Se
på og tenke på
så alldeles bitte små
ting..

som

steiner
skjell
tang..

og

dette  med 

en daglig dose!

For
kanskje er det
 noe vi ønsker å  forandre på i 
det nye året?

Kanskje
det er noe vi vil 
prioritere, å gi oss selv mer
 av

ja,

unne oss selv

 en daglig dose?


Noe
vi
 savner?

 Som
 vi muligens vil bruke mer tid 
på?

Gi
oss selv en velfortjent daglig
dose?

Og
kanskje?

Kanskje
vi kan redusere tiden vi bruker
på en ting..

for
å virkelig få prioritere noe
som er betydningsfullt
for oss?





Hva er viktig for deg?

Har du
 mulighet innimellom når du har fri -
til å unne deg selv

en daglig dose?





Naturopplevelser..

kanskje
du drømmer om
 mye mer av akkurat det
i det nye året?

Kunne ta vare på deg selv og helsen din?

Se mer til en god venn?

Tid for deg selv?

Eller -

noe absolutt helt
 annet..

men 
uansett!

En daglig dose!

Av noe -
 som er betydningsfullt for
 deg.




Det
var mye fint å se på i fjøra
 i dag..

for 
den som elsker
skjell!




                  ♥




                   ♥





Og -
så bitte små krusninger innover..
mot land

herlige
lyder og nydelig boblende 
champagneluft

i
ansiktet!

Ta
deg gjerne en tur ut i
 januardagen!

Med støvler 
og sydvest kan du gå ute i naturen
 og nyte en deilig
daglig dose!



Kommentarer

  1. nydelig --- rett og slett ...

    skulle ønske eg kunne sittet sammen med deg --- for eg savner SÅ havet

    Takk for att du deler - klem monika

    SvarSlett
  2. ...... takk ♥ - kjenner meg igjen - idet du skriver - bildene..... stemningen..... hilsen ei fra "Havlandet"

    SvarSlett
  3. Så nydelig skrevet og vakre bilder:)det er så godt å stikke innom bloggen din og lese:)
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. jammen var det en oppkvikker å komme innom bloggen din så tidlig en morgen ...kunne føle det :-)

    jeg misunner deg at du bor så perfekt til ...heldige deg!

    klem tone

    SvarSlett
  5. Ja, det er viktig å få regelmessige doser av det som gir energi og glede, jeg er så hjertens enig! (Så artig å se at vi har samme te-kopp!:-))
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  6. No minner du meg på noko viktig.
    Flott innlegg !
    Jammen skal eg ta meg ein tur, kanskje idag :)

    Ha ein fin tysdag !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  7. GOD KLOKE ORD OG TANKER
    FRA DEG SKJØNNE ELSE BRITT
    NYT DAGEN KLEM ELI:))

    SvarSlett
  8. Takk for min daglige dose med vitamininnsprøyting! Nydelige bilder og herlig stemning hos deg, ha en fin dag videre:)

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder og kloke ord!
    Ja, jeg vil prioritere en daglig dose av noe jeg setter pris på. Tenk, bare noen få minutter med det du ønsker - det tror jeg er sunt, faktisk!

    SvarSlett
  10. Så nydeleg Else Britt!
    Både bilder og ord gjer meg glad :-)

    klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg