Riviera-skapet..



Husker du juleskapet?

Du har
sikkert skjønt
 at jeg trives godt med å
 forandre huset mitt
 litt -

 etter 
de forskjellige høytidene

 og ja..

variere
ettersom de forskjellige årstidene
kommer!

Da jeg ryddet vekk 
alt som var i juleskapet, samlet jeg sammen det jeg har
 av kjøkkenting
 fra

 Riviera Maison





nå ble dette
  altså
Riviera-skapet

mitt -

for ei stund!

Ihvertfall 

nå utover våren..

så får vi se da..
om jeg forandrer litt
igjen!




Det
ble fint og oversiktelig - 
og lett å finne tak i dekketøyet akkurat når
 jeg trenger
det!



Favoritt-dekketøyet
mitt

 fra 

Riviera Maison..


Og

lyktene!

Til 
de mørkeste vinterkveldene
 eller til de varme og aller mykeste deilige
sommernettene!




Ønsker
deg en kjempefin lørdag her fra oss i
Humlehagen!



Kjærlig
hilsen

Else Britt

Kommentarer

  1. Kjempe smart å forandre litt, for da blir det nytt for hver gang. Kjempe flott servise du har.

    Ønsker deg en fortsatt fin helg! Klem

    SvarSlett
  2. Det er morsomt å forandre litt i slike glasskap.
    Eller i åpne hyller. Det er jo greit å kunne se litt på det
    en har av ting, når en først har skaffet seg det.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg