Myke minutter..


I
noen

 magiske
minutter





deilige

myke minutter..




gikk
gledene
ute

i
hagen

kan
du
se
dem?

At
de glitrer og skinner og stråler
på høylys
dag?

I

de
myke
minuttene?



Jeg
satt på en stein
og bare kikket meg
omkring..

og
telte 

stjernene

i
livet
mitt!





I
noen


myke
minutter

lente
jeg 
meg 

tilbake -

og 

midt


stråleglansen 


jeg

alt
 det
 gode

i
livet
mitt!




I
noen

myke
minutter





telte
jeg

alle

gledene 

mine

ser
du

dine?

Noen
lykter

langs 
veien
din?




I
noen

myke
minutter

fant
jeg

 glede

 i
 nesten

ingenting




og

i
alt!




Tenk
at



myke
minutter

kan
glitre


sterkt


høylys
dag?


Kommentarer

  1. Fantastisk :-)
    Så flotte ord og bilder!


    Fin kveld til deg i Humlehagen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nydelige bilder! Det ser nesten ut som gull i havet hos deg :-)

      Slett
  2. Men oj vad fint du bor! Fina reflektioner du gör.

    Önskar dig en fin kväll! Kram Carina

    SvarSlett
  3. Kjempeflott:)ha ein superfin kveld!nydelige bilder og ord!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Vakkert ord, myke minutter, det er det man kan kalle det når januarlyset viser seg fram noen minutter om dagen.

    SvarSlett
  5. Vakkre ord :) :) takk for at du dele med oss andre :)

    SvarSlett
  6. Så vakkert,så vakkert!
    Så godt å titte innom deg....du skriver og minner oss på så viktige ting i livet.
    TAKK!

    Gledelig helg snart til deg du skjønne!

    God klem Camilla.

    SvarSlett
  7. Nydelig innlegg , både bilder og tekst. Vakkert!! Tusen takk!

    SvarSlett
  8. Vakre ord du skriver...og nydelige bilder til, en egen ro over dette innlegget.
    Ha en fin dag.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Wow, så utrolig fint dikt!! Kan jeg få bruke det i bloggen min hvis jeg linker tilbake til deg? :) Ha en fin tirsdag!! Klemmer

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg