Forelskelse..



De
siste ukene har jeg 
gått rundt med en liten forelskelse i 
magen! 

Du kjenner nok igjen den gode følelsen?

Når du bare
 har lyst til å være sammen med noen hele tiden..du tenker så fine tanker..
du surrer litt rundt i din egen verden..og alt dreier seg om dette ene..ja..
 forelskelsen!

Sånn har det
 vært ei stund med meg nå - men nå skal noe jeg har kjært ut å reise snart..på ordentlig..
på en lang reise mellom

 hjertene 

og

ut
til 
alle

 sjelevennene mine

og 
det er litt vanskelig
 å gi slipp!

 For nå skal diktene mine ut på sin egen reise - de skal dra så langt av sted i 

 ei bok..

det blir
 utrolig spennende og veldig
 rart! 

Jeg
håper boken blir slik som jeg drømmer om at den skal bli..
ei bok til å hvile i..drømme i..få påfyll, glede og energi - varme følelser og gode
vibrasjoner.

Det
håper jeg
 på..

jeg
 gleder meg sånn til å slippe barnet mitt ut
i verden!




Kommentarer

  1. Så flott! Gratulerer - jeg håper vi får høre mer om dette prosjektet. Det må være veldig spennende.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Å Else Britt... ENDELIG! Hadde du bare visst kor vi gler oss, alle vi som elsker å lese diktene dine!!! Men forstår såklart det må være rart og spennende for deg, å gi slipp... :) Men du, forelskelsen må få frihet veit du... ;) <3 Klem

    SvarSlett
  3. Så spennende, gratulerer og lykke til.
    Ha en fin helg, klem Laila

    SvarSlett
  4. Så gøy. Lykke til og GRATULERER !!!

    SvarSlett
  5. Hei og god fredag.
    Dette er artig, du skriver jo så godt så ordene dine fortjener og komme inn i permer og deles med mange.
    Gratulerer, Maritklem.

    SvarSlett
  6. Lykke til og god påske :-)

    SvarSlett
  7. :) Det blir jammen kjekt. Har noen ganger lest tekstene dine på sykehjem der jeg er leseombud - god mottakelse der også ♥

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg