Et møte....


Heisann!

Da
titter jeg innom
med noen få glimt
 fra

Hellesyltdagane!





Det
var ganske spennende -
for jeg har jo aldri vært med på noe sånt
før!




Hm..

skal tro om
noen kommer bort til
 meg?

Tja..

er bøker
egentlig interessant på et slikt
arrangement
tro?


mange rare tanker i
hodet!




Men
det ble utrolig kjekt!
Pusterom-boken har fått nye lesere og
jeg?

Jeg
sitter her
og føler meg så
beriket!

Av
alle de fine og spesielle
møtene..

med
så flotte og gode mennesker!
Det er så rart å hilse på nye medmennesker, for noen ganger
skjer det ikke noe spesielt..
neida!

Ikke 
i det hele 
tatt!

Men
andre ganger 
så opplever vi det som
jeg bruker å kalle et 
"møte"

 ja -
 du har helt 
sikkert opplevd det du
også?

Når
vi er  på "nett"
med denne personen - det kan
 føles som en slags sjelevenn du aldri før har truffet -
men snakker med som om vi har kjent hverandre
lenge!

Rart!




Og -
noen slike
 spesielle "møter" ble
 det..

som 
jeg kommer til å huske lenge
og  gjemme

 i
hjertet.




Vel
hjemme igjen
i Humlehagen var kvelden så mjuk
med skyer som seilte over kveldshimmelen og en varm 
sommervind..




blomstene
nikket velkommen
 hjem..













og
mens jeg
 tittet opp på den nydelige
himmelen




tenkte
jeg på alt og egentlig
 ingenting -

og
alle

"møtene"

og

Pusterom-boken

hjertebarnet
mitt

som 
gir
videre

 noen
 frø..

men 
det er hos leseren
disse frøene spirer og
 gror..

for
 det må skje
 et møte mellom leseren og
ordene..

rart
å tenke
på?




Kjærlig
hilsen

Else Britt


Kommentarer

  1. Så spennende- og så flott at du er i gang med salg av boken, hjertebarnet ditt!
    Nydelige stemningsbilder fra der du bor, vakkert!
    Ha en fortsatt fin søndag! :-)

    SvarSlett
  2. Kjekt å lese innlegget ditt. Det må vere litt artig å få respons på boka di som du har lagt så mykje i.
    Håpe salget gjekk fint. Kanskje sit du ved bordet ditt ein stad eg besøket ? Då skaleg kjøpe :)

    Nyt søndagen !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg