Sjarmerende søndag..



I
helgen var jeg  en tur
i Litjvika på Nordmøre - og det ble 
rett og slett en solrik, varm og sjarmerende
søndag!




Her
er det spikret opp
sjarmerende rekved-rammer på
 naustveggen -

 og
 hyttebeboerne
 har laget sin egen sjarmerende utstilling av
 minnerike bilder

som
en egen personlig 
 sommerutstilling!






Spennende
å kikke på naustveggen..

og
nydelig å se utover
 sjøen!







en sjarmerende
søndag!






Hjemover
ble jeg sittende i bilen
å tenke på om jeg også kanskje skal lage noe
 kreativt og spennende av
 rekved?








Ser
du den pjuskete lille tjeld-ungen
midt på bildet?

er det visst bare denne ene lille
igjen..

ja, 
livet
er jammen tøft i
 fjøra!















" Gleden er det blå. Det kan man se på himlen en
sommerdag, når den er full av hvite skyer som
driver for vinden og åpner inn til avgrunder av fryd."


Alf Larsen

Fra " Nattetanker"






Håper
du også har hatt
det fint denne siste helgen i juni - 
i morgen skal jeg åpne døren på vidt gap og ønske juli 
velkommen hit til Humlehagen!

gleder jeg meg masse
til å dele alle juli-gledene med
deg - og til vi sees 
igjen!



Kommentarer

Populære innlegg