Liten lykke mellom trærne..



Det
er nydelig å rusle tidlig ut i 
morgensolen

å
kjenne på
en liten lykke

mellom
trærne!




Liten
hverdagslykke..




heldig..





å
finne

en
 liten
lykkefølelse






mellom
trærne!





" Mye lykke blir oversett
fordi den ikke koster noe."

ukjent




Lite
lykke

mellom
trærne..




Dette
blir en god 
dag -

tror
du
 ikke?

Med 
 

mye
 lykke

mellom
trærne?




" En god bok ved vinduet en lys og stille morgen
mens solen stiger og huset ennå sover,
det er den største og fredeligste gleden livet kommer til å gi.

Aksel sandemose




Takk
for at du tittet innom
og delte min lille lykke mellom
trærne!

Kjærlig
hilsen

Else Britt

Kommentarer

  1. God morgen, Else Britt :) Tenkte jeg kunne fortelle deg at jeg avslutter alltid dagen min med å lese den flotte bloggen din :-)
    Jeg vil gjerne kjøpe et til eksemplar av boka di, da svigermor syns den var kjempefin og ho fyller 60 i disse dager. Er du hjemme om dagene?
    Klem Therese J.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig,Therese,ja,her er fruen mye hjemme,bare gi et hint til meg eller Marthe eller send ei melding.Så kjekt at dere liker boken,jeg pakker gjerne inn og signerer bok til svigermor,bare si fra du.:):)Så nydelige sommerdager for tiden,her har det vært badeliv i dag med to små badegjester i fjøra. :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg