Skjønnhet..

" Pynt er aldri noe annet enn gjenspeiling av hjertet"
                          
                                           Coco Chanel


Hva skal DU ha på deg i dag?


Det blir ofte sagt at vi skal kle oss på spesielle måter,

at KLÆRNE våre

viser hvem vi er.


Utsagn som at

 "menn liker kvinner som kler seg feminint"  

eller

 "hvis vi kler oss RIKTIG kommer andre til å tro at vi er profesjonelle, intelligente og har full kontroll"

Eller - hvis vi bare kler oss riktig,

kommer kanskje andre til å tro at vi er tiltrekkende, ettertraktet - ja - virkelig verdt å kjenne!

Vi blir fortalt fra vi er små at det er

 viktig

å gi et godt inntrykk!

Da er det lett å tro at det er

 INNTRYKKET 

vi klarer å gi  - som er redningen..

Hvis noen forelsker seg i

inntrykket

 jeg prøver å gi..ja, så er det selvfølgelig

 ikke meg de elsker,

 da er det

bare det ytre bildet jeg gir ..

men ikke

 MEG!

Er det rart

 vi lurer på

hva vi skal ta på oss?

Tenk om det

 å være vakker,

var at klærne var

 BEHAGELIGE, gode og viste

hvem vi var?

Tenk om vi kunne bruke bestemte farger..

fordi VI likte dem -

ikke fordi ANDRE hadde sagt at det var "våre farger" -

eller at vi måtte

 se sååå tynne ut

 i klærne!


Hvis jeg skulle kle meg slik at det gjenspeiler

 HJERTET

 mitt i dag..

som Coco Chanel sier..

HVA SKAL JEG TA PÅ MEG DA?

Interessant...ja, spennende!

Noe å tenke på -

for meg og deg -

hva tenker du?

I dag vil jeg kle meg slik at det

 gjenspeiler HJERTET mitt!

Jeg vil ta på meg

 noe fargerikt..

fordi jeg føler det slik..

INNI meg..

akkurat i dag...

det er ikke moderne,

men det er

MEG!!

Men i MORGEN da?

Tja..ikke godt å si,

får vente å se!




                                       Hvordan skal DU bruke denne siste lørdagen i oktober?

                       
Kanskje du

 gleder deg

 til noe spesielt,

ei stor feiring.. eller

den helt STORE festen?

                             
 Eller -  hvis det er

 den vanlige

 lørdagen din..ja..

så er det FINT  -

det også!

                                                    
    
Verdsett de små gledene i dag!




                                        
 Glede...

når små barnehender..

 lager stor kunst!

Kommentarer

  1. Dette var det fineste bildet jeg har sett på lenge !! Et gla`bilde !! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg