Gledelig jul!


Så herlig!

Endelig!

Ja, nå er

den altså her..

julaften!

Det har vært

 ei koselig

adventstid

med så mange

fine stunder

sammen med

dere

her på bloggen!

Dere betyr veldig mye for meg

alle sammen!


..vår lille

Billy - julenisse...



..og Egon har fått på seg

halstørkleet

som han bruker

når han

skal være

helgefin!


Og Trulte?

Julesnop

 i

Trultefatet

klart det, du Trultemor

litt

ekstra julekos

 til deg

julaften!



Oisann!

Trulte er verdensmester i 

å  smatte!

Dette ble noe

voldsomt

til

smatting!

Men så er

det jo

julaften!


..marsipangrisen

 måtte

 en tur

 inn i huset..

opp etter veggen..


..slenges litt rundt..


..så ut igjen..

for å bli

spist opp!

Artige Trulte!


Roser til

 deg


julaften

de er

fargerike..

akkurat sånn som

 du!

Så vil jeg

 gi deg

 ei

irsk bønn

 som jeg er

 så

 glad i!


"may you always be blessed
with walls for the wind -
a roof for the rain
a warm cup of tea by the fire
laughter to cheer you
those you love near you
and all that your
heart might desire...




Julaften 2011

i

Humlehagen!

Takk for at du har vandret så ofte

sammen med

 meg

 i humlehagen

 og

delt

mine tanker!

Livet er fullt av 

 eventyr..

vi må bare lære

 å se

eventyret..

foran våre føtter..

uansett hvor

 i verden

vi er!

Oppgaven vår

er

 å finne

 det!




Så vil jeg ønske

 leserne mine

 i

inn - og utland

ei riktig god jul

med mye god mat og masse

kjærlighet!


Merry Christmas

 to my

 lovely readers..

 across the globe!



Flagre hilser også!



Kommentarer

Populære innlegg