Favorittrose..


Kikker innom for å ønske deg
 en god fredag
med en av
 mine
yndlingsroser!

Joda..
det blir nok et varig
 vennskap

mellom skjønne Bellevue og
 meg..
ja, ihvertfall fra min side!

Håper vakre Bellevue trives her
 i Humlehagen!




En
sjelden
 vakker
roseperle..

fargerik

verdifull..

og
av 
god
kvalitet..

men det er jo kun
i mine øyne..

 fordi
jeg
forguder
henne!




Venner
tåler
alt!

Hjelpe
hverandre..

gi
forståelse

trøst
unnskyldning
overbærenhet
uenighet?

Det gjør ingenting for en venn!

En venn!

En medreisende på
livsveien

som er opptatt av se hvem vi
 er..

ikke alltid slik vi vil..

men
 med
godhet
blikket..

Vi
trenger 
 små
 rosevenner

herlige
bloggvenner

og 
andre
to
og
firbeinte
 venner!




Nyt fredagen til vi sees igjen!

Kommentarer

  1. De er så skjønne, både barna og rosene. Nå er jeg på vei ut døren, tror pc'en trenger litt hvile *smil* Fortsatt fin fredag.

    SvarSlett
  2. SKØN rose og en betagende smuk udsigt du har!!
    Der er IKKE noget som at være Mormor;-) God fredag!

    :-) Dorthe

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder og ord, og så vakker utsikt fra hagen din:)
    God helg til deg:I

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg