Mandagsforelskelse..


Jeg er evig 
forelsket

og taper mitt hjerte
 i tur og orden
til alle disse nydelige
 rosene 
rosetrappa!

Jeg er jo så betatt av
Bellevue..

 og Dame De Coeur..
 den er bare så skjønn!

Så er det den mørkerøde stilkrosen Erotica
 som blomstrer snart!

Så Ingerid Bergman..

Og Lilli Marleen..

ja, slik bare fortsetter
denne evige forelskelsen!




Men
 dette
 er

 H.C Andersen!

Min
 mandagsforelskelse!




Er den ikke nydelig?

Den har stått tre år
 i hagen min
og blomstrer uavbrutt
 fra St.Hans til frosten 
kommer!




H.C.Andersen

min
 vakre
 mandagsforelskelse..



men 
sukk..

så betatt jeg er av

Bellevue..



Bare
så 
skjønn

Bellevue!

Stilkrose med store fylte blomster!







Men her stråler gullgule
 Goldmarie82
så vakkert i solskinnet
i dag..

tror sannelig jeg er litt 
 mandagsforelsket
 i henne også!

Så fin!



Jeg skjønner jo godt
 at noen kaller
 rosene
 for

jordens smykke!





Du har sikkert skjønt
 at jeg er både trofast og ikke helt til å stole på
 når det gjelder
rosene!

Det er så lett å bli
 betatt og sjarmert i senk
 av de nydelige
 rosene
ikke sant?

Det hadde vært så fint 
å høre om dine
 favoritt-roser!

Har du noen?

Og kanskje noen rosetips
 også!




Ok..

H.C.Andersen!

Jeg skal være bitte litte grann
 trofast..
mot deg..

men kan ikke love deg
 at det holder
mer enn akkurat
 i dag!

Mandagshilsen til deg fra oss i
 Humlehagen!

Gleder meg til vi sees!

Kommentarer

  1. Jeg er visst evig forelsket, jeg også. For noen nydelige rosebilder og vakker hage. Så stille på vannet. Ha en fin sommerkveld.

    SvarSlett
  2. Så bedårende og vakkert! Vakkert med regndråper på! Jeg elsker roser, men har ingen favoritt. Jeg bor i Midsund, så vi kjører forbi Brusdalen på vei til Ålesund;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg