Min engelske lady..


Husker du at
 jeg fikk ei nydelig

 rosa engelsk buskrose

 til bursdagen min
i juni?

Jeg lurte jo litt på
hvor jeg skulle plante den

ja, for hvordan ville den
 egentlig  trives her
hos oss?

Det er jo alltid litt
spennende!

På rosen stod det

 QUEEN OF SWEDEN

Fragrant English Rose
Exquisite cupped blooms.Upright,bushy growth.
Repeat flowering.




Min
duggfriske
 engelske
 lady..




"English Roses 
combine the delightful Old Rose character and fragrance
with the repeat floweringnature of Modern Roses"




Min
engelske
lady!


yndig

og
fornem

har den funnet 
plassen sin 
blant

gule
og
mørkerøde
roser..




Beautiful?

Joda..


absolutt!

Veldig
skjønn!


Kommentarer

  1. Flott engelsk lady du har! Jeg kjøpte den samme rosen tidligere i sommer, og den er virkelig en vakker rose. Ha en fortsatt fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Å så fin rose , fargen er jo som rosa marsipan nyyydelig.

    Flotte bilder og jeg ser du har andre flotte roser å kose deg med også.

    Maritklem.

    SvarSlett
  3. Så flink du er i hagen da!
    Føler det er flaks hver gang jeg får til noe grønt, nå er eføy jeg rocker;)
    Hihi prøver og feiler, håper bare oliventreet mitt overlever meg;)
    Nydelig kveld ønskes deg!
    Klemmer;)

    SvarSlett
  4. Fantastic flowers, roses these are royal flowers. I am greeting

    SvarSlett
  5. Lykke i livet når man lykkes i hagen. Rosene dine ser fantastisk ut!Til opplysning lyktes dessverre ikke sola å vinne over tåka her hos meg så den uteble blå:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg