Sønnavindvalsen..


Mitt
 nye sengetøy 

fikk virkelig svinge seg i valsen
i  den milde 

sønnavinden

i går!

Tenk
 ei
ny

 årstid..

derfor
 jeg har kikket litt gjennom
 saker og ting
i huset mitt!


Hvordan
 var det egentlig?

Med
 vinterdyner

 og
pledd

laken..

og
 tja,

det meste av disse tingene
som det er så deilig å ha litt orden på!

Ihvertfall er det noe som trenger 
 fornyelse!

Spesielt

 sengetøyet!




Striper
 og 
stjerner

danset

og
flagret

i
vinden!




Kraftig 
og 
god

 kvalitet..




Lenge 
har jeg brukt mest 
hvitt sengetøy!

Men 
nå har jeg plutselig

to sengesett med
 blått og hvitt!

Glede!

Og

forandring
 fryder!

(Kjøpt på Princess kun kr 99.- pr sett 140X200 cm)




Til tross
 for litt regn innimellom 
så var sengetøyet tørt på noen
 få timer!

Herlig!

Og Trulte?

Trulte
 pilte opp og ned
og tok som vanlig oppgaven med
 å passe klesstativet veldig
seriøst!

Vi sees!

Kommentarer

  1. uhmm- at krybe i seng under nyvasket sengetøj, der har tørret i vinden- dét er en fryd:)

    SvarSlett
  2. koselige bilder og ord ....

    og kor godt det hadde vært å krype ned att i senga no ;)

    morgen monika smil

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg