Såpe-inspirasjon..



deilige
 duftende
og
velgjørende

 såper!

En 
nydelig
håndkrem

godsaker 

til
rengjøring

og

tøyvaskemiddel

med den aller reneste og friskeste duften
 du kan tenke deg!

Ta 
gjerne
 en titt på min 

såpe-inspirasjon

til
deg!








Børste 
med
pimpstein

(Kremmerhuset)




Tøyvaskemiddel 

Laundry Liquid
Eco wash

uten
 sterke
 kjemikalier

plantebaserte

snill
mot
tøyet

og
snill
mot
deg

og
huden
din!

(Kremmerhuset)








Nydelig
håndkrem..

med
velgjørende

shea
butter




og
håndsåpe..

(Håndsåpe og håndkrem fra Kremmerhuset)







Mild

olivenolje-såpe

fra
Kreta..


finest
quality..




en
liten

duftengel

til
badet..







kjøkkendisken

står
velbrukte

og
så 
vidunderlig

friske

såpegleder!

Til 
husvask

og
til

tøy..

gir
spesielt
 deilig

lavendelduft

 til sengetøy og håndduker som tørker ute
 på klessnora!

(kjøpt hos Karisma)


Rengjøringsmiddelet

gir
også
en
frisk
og
mild

lavendelduft

overalt

og
er
helt
nydelig

til
støvtørking

og
vask

av
soverommet!





Min

 "bli glad"

 oppvaskbørste!

(Kjøpt hos Clas Olsson)




Såpekopp-badekaret 

er en gave fra ei kjær
 venninne

av og til
 bruker jeg det til 

små sammenrullede frotteservietter 

til håndtørk på
 badet..




Så fint at du kikker innom meg i Humlehagen!

Håper du ble inspirert av min
 såpeinspirasjon!

Gleder meg til vi sees!

Kommentarer

  1. Hei på deg !
    her var det mye å velge i !
    takk for alle tipsene! det fristet veldig ,
    å annakaffe seg noa av dette ja:)
    ønsker deg en fin dag!
    klemmer fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Nydelig såpeinspo :)

    Så fin headeren din var blitt nå, såå lekker!

    Jeg håper helgen din har vært fin, vi har kosa oss stort i det deilige været.

    Nå er det sofa og kos!
    klem

    SvarSlett
  3. Jeg kunne absolutt tenk meg noe av dette, kan jo aldri få nok kremer og velduftende såper.

    En nydelig uke til deg!

    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg