Blomsterblikk..


" Se - sommeren har gode ting å gi oss.
 Den ser på oss med sine blomsterblikk."

Inger hagerup




Ute
 i hagen i kveld
så var det nesten slik som Inger Hagerup sier det - 
at sommeren og junikvelden virkelig tittet på
 meg med sine fargesprakende
blomsterblikk! 

Og - 
akkurat nå
 er det rhododendron 
i forskjellige rosafarger og en orange azalea
 som har det aller mest intense 
blomsterblikket!










Et
knallblått
blikk..





Juni
er også 
måneden for å møte
syrinblikket..




" Atter en gang
 skal syrinene gi deg et tegn når de står tunge og dufter av juni og regn."

Inger Hagerup





Så masse farger og intense blomsterblikk i kveld!

Mitt
blikk går mot granhekken -
for der henger "fast-food"bøtta
 til travle fuglemammaer og  ivrige
pappaer!

For
granhekken?

Den 
er stedet for 
fuglene sin ekstraservice nå i denne hektiske
barseltiden!





Restaurant
med fugle-fast food og ekstraservice på ei
grein..




Takk for titten
innom meg denne fine junikvelden -
når jeg gikk ute med blomsterblikk som tittet på meg overalt  -
 fast food i granhekken min og hengende 
syriner som duftet så veldig
juni!




Kjærlig hilsen Else Britt

Kommentarer

Populære innlegg