Pinsegleder..



I
pinsen så
har jeg vært to dager
på Sæbø med Pusterom-boken og møtt
mange hyggelige 
mennesker!

Og
boken fant veien
hjem til nye sjelevenner som
også er opptatt av
 ordene..

og
noen kjøpte
boken for å gi den bort i
presang!




Når
jeg er på farten
med Pusterom-boken så møter jeg
bestandig så mange trivelige
mennesker!

Denne
gangen var det Sølvi Alise Nykrem
som selger spennende produkter fra Avera som inneholder dødehavets
 mineralskatter!

Du har kanskje hørt om den svarte dødehavsleiren?

Dødehavsleiren 
skal ha pleiende egenskaper
 som nå brukes i moderne hudpleie for å løse
 hudproblemer.


Dead Sea Mud mask= BEST skin product I've ever used! Too bad my little jar is almost empty, it's pretty pricey :(


Kort fortalt har denne
 hudpleieserien en kombinasjon av dødehavsmineraler, salter, svart leire og aloe gel som utvinnes av bladene på aloe vera planten som dyrkes i den mineralrike
 jorden i Jordan-dalen.

Jeg synes dette virker ganske spennende!

Jeg kjøpte ingen produkter
 i helgen fordi jeg har lyst til å lese mer om disse produktene, ingrediensene osv - fikk med meg brosjyrer som jeg vil kikke nærmere på etterhvert - men kanskje
noen av dere har prøvd dem?

  



Søte Sølvi
har solgt disse produktene i mange år
og var kunnskapsrik og
 engasjert!




Håper du også har hatt ei fin pinse!

Da jeg våknet i dag så tenkte jeg at jeg bare skulle ta livet helt med ro!

Men lysten til å lage mat er jo alltid tilstede!

Så jeg begynte å bake - resultatet finner du her på 
Humlehagemat.

Ellers så laget jeg en bitte liten overraskelse i heimen - det skal jeg skrive mer om i morgen!

Ser deg snart igjen!


Kjærlig hilsen Else Britt





Kommentarer

Populære innlegg