Juniting..


Hver
årstid og måned
har sine helt spesielle
ting!

Og
akkurat
 nå?


så det altså juni 
som er her på besøk
 med sine
 vakre

juniting!

Hvem
andre får meg
til å bråstoppe langs
veikanten?

Enn
nydelige
juni?


ut av bilen
og plukke med hjem
de nydeligste buketter som jeg setter
omkring i hagen slik at de kan stå å minne meg på
at nå er vi altså kommet så
langt..

dagene
går!

Vi
er snart halveis
i juni og det er jeg må gjøre
det!

Det
er akkurat
nå jeg må hoppe ut 
av bilen og bykse omkring på lupin-jakt -
 finne de aller vakreste
lupinene!




Jeg
vet at det er
ikke alle som liker
lupiner

men
jeg 

elsker
dem

og

den
herlige
blandingen

av
farger!





Et
bråstopp

og

noen
byks!

Og 
vips!

Ferdig
pyntet
festbord!


( Obs barn og lupiner - 
det sies at lupiner er giftige - lupiner må ikke puttes i munnen,
 og ellers er det viktig å vaske hendene godt!)




" Så kommer sommeren, og sommeren er en
liten grønn gutt som kommer trillende ut av
skogen med trillebåren sin og setter muntre
farger alle steder, rødt og hvitt og gult
og blått - han henger moreller på greinene og
fyller lufta med fugler og sang, og i gresset putter
han gresshopper og tykke humler. Han gir menneskene
tynne sandaler og nakne armer - og på badestrendene
legger han brune piker og brune gutter
bortover i rekke og rad. Det er sommeren det"

Arild Nyquist




Juniting..




Ønsker deg god lørdag her fra oss i Humlehagen!



Summer <3<3 Summer quotes and images +++for more quotes about #summer and having #fun, visit http://www.quotesarelife.com/



Kjærlig hilsen Else Britt
Monday Inspiration Quotes | Bright Bold and Beautiful




Kommentarer

  1. Nydelige ord og nydelige bilder:)
    Elsker lupiner, bare så synd mange ser
    på de som ugress...

    Ha en fortsatt fin og nytefull helg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg