Drøm..




sand. I miss ocean city MD!! If we wasn't buying a house, I would be running to Ocean City MD or taking a vacation to a beach!




SOM I DRØMME

Var det virkelig hånden min,
tørr og ru med hovne ledd
mellom knoklene og spente sener,
som i sin tid rørte ved og fikk
mennesker til å stråle!

Kan det ha vært ansiktet mitt
som jeg nå ser her i speilet,
herjet og med gråblek hud,
hun i sin tid kjærtegnet og sa
hun alltid ville elske?

Kan det ha vært kroppen min,
krumbøyd, stiv og preget av
engstelse for hvert skritt,
som i sin tid sprang og lekte
mellom bølger på en strand?

Det må ha vært det, for ennå kan jeg
svakt erindre som i drømme
at jeg fikk mennesker til å stråle,
mottok kjærtegn og sprang lekende
mellom bølgene på stranden.


Finn Carling




All kinds of lens flare. But it looks awesome. -D




Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg