Høy trynefaktor..



Shine on ....


God morgen!


Pressed




dag var jeg
 tidlig ute i hagen for
 å kikke litt på 
november!

Det
er noe spesielt
med sånt dunkelt
novemberlys -

og

morgenen
den er så mild og veldig
stille!





Den
aller siste rosen
min står her så flott i svakt
novemberlys og nede på muren ved naustet
oppdager jeg at natten har
 skylt på land et
tanghjerte.


Men
helt stille er det 
ikke!

For 
Trulte har
 oppdaget meg og begynner plutselig å grynte så intenst høye
"se på meg da grynt!"




Noen
ganger er det
jammen vanskelig å ikke la seg
 påvirke av så svinaktig høy
trynefaktor!






Høy
trynefaktor betyr
jo at vi blir påvirket av noens
utseende -

og

jeg?

Jeg
har en tendens
til å bli påvirket og gavmild når Trulte
kommer gryntende med litt
 av sengen sin på
nakken!







jeg pilte inn
og hentet en eske med druer -
litt må jo Trulte få igjen
 for å ha så
 høy

Trulte-trynefaktor!


Jeg
 tror virkelig  at
det ble en koselig
Trulte-morgen med svinaktig gode
trynefaktor-godsaker spesielt siden Trulte og jeg har sett så veldig  lite
til hverandre denne
helgen!

Her er Trulte!

 Som
 jeg tror vet godt
 at hun bare kan glippe med øynene
og sjarmere muttern med høy trynefaktor -
da kommer det gjerne litt
godsaker!



Ellers
så blomstrer
 sommerplanten til Trulte som bare
 det enda bakom
Trulte-huset -

det
er jo ganske
fabelaktig


10. november!




Lobelia på Trulte-veggen i november.


cute!


Husk at du har
 din bestemte rolle som ingen andre kan fylle for deg. 
Ditt spesielle bidrag er det bare du som kan gi.
Vi er som biter i et komplisert puslespill. 
Jeg ønsker deg en flott dag!

Smil og kjærlig hilsen -

Else Britt




Happy Monday! It's the start of a new week! Whatever happened last week, let it go and see what God wants to do this week! #BeMore




success it's not always what you see.  great visualization of this in the days of the superficiality of facebook



Kommentarer

  1. Sikkar på at du lett let deg sjarmera rundt det flotte Trulte-trynet ;)
    Ønskjer deg ei fin novemberveke!
    Siri

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg