Glimt fra adventshelgen..



Heisann!

Etter ei uke med bihulebetennelse
så startet jeg litt blek, men fattet på min helg med Julemesse - og familiedag på Skodje!
Dette var et utrolig flott arrangement - må si jeg er helt imponert over så flott alt var laget til denne lørdagen og den gode julestemningen var virkelig 
 til å ta og føle på!

Jeg aner ikke hvor mange 
mennesker som var innom på familiedagen på Skodje i går - 
men det måtte være ganske mange!





I dag på 1. søndag i advent
så gikk arrangementet Julegata i Moloveien av stabelen i nydelig vær
og her ser du et lite glimt av stemningen inne på Teaterfabrikken der jeg deltok med 
Pusterom-boken. 

I år var det 3500-4000 mennesker
 som fant veien til Moloveien, gata og husene var fylt til randen av koselige folk som hadde funnet veien hit for julehandel, julestemning, kafe-besøk eller rett og slett bare for å være og nyte denne spesielle søndagen og begynnelsen på
adventstiden.





Glimt fra Teaterfabrikken like før hele lokalet var overfylt av hyggelige mennesker!







Tusen takk Birgitte for god hjelp med salget av Pusterom-boken i dag!




Og - 
tusen takk til alle
 som kjøpte boken denne lørdagen og søndagen - jeg kommer aldri til å glemme noen av de gode samtalene -

samme 
om stemmen
 min var aldri så hes og nesen ganske tett - 
 dette har bare vært en helt fabelaktig god
helg!


Kjærlig hilsen Else Britt

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg