Tidlige fornemmelser..


Longing- "We haven't met for many years," said Daisy her voice asa matter of fact as it ever could. "Five years next November." said Gatsby.
Det er jo tidlig i november,
men har du kanskje allerede begynt å tenke så smått på julen og
juleforberedelsene?



Candy filled jar Candles for your Winter and Christmas Decor. $16.00, via Etsy. (Love the idea, can do for about $5 total for both jars. Thanks, the dollar store)


Enda er det lenge til jul!


25 EXTRAORDINARY Christmas Ideas.... the best list I have seen so far!



Men jeg ser så mye fint når
jeg har deltatt på julemesser med boken min -
så det kommer snikende en veldig tidlig julefølelse innimellom når jeg ser
alt det fine som skapes rundt omkring av så utrolig
kreative mennesker!





Her er noen glimt som ga meg tidlige julefornemmelser denne helgen!


LET'S SET THE RECORD STRAIGHT - Christmas is about God the Father's LOVE FOR MANKIND: ""For God so loved the world, that He gave His only begotten Son, that whoever believes in Him shall not perish, but have eternal life," John 3:16.








Today is a Winter Wonderland outside! Feels like Christmas now.



Too Cute Things




Kjenner at jeg gleder meg til den deilige førjulstiden!

Her på bloggen begynner alltid 
det som handler om adventstiden og julen 1. desember, 
så dette er bare noen tidlige julefornemmelser etter så masse opplevelser og
julegave-titting i helgen!

Håper du også har hatt ei fin-fin helg - vi sees snart igjen!



Thanksgiving Candle Display

Kjærlig hilsen Else Britt

Kommentarer

  1. Litt forsiktig snik den seg inn..
    Men før det vert JUL berre MÅ eg ha ADVENT :-)

    Ha fin veke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, adventstiden er fantastisk, gleder meg sånn! :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg