Grøt på prikkefat..

I dag
 våknet jeg av så lette trinn
og barnestemmer 

på 
grusveien ned hit
 til huset vårt!

Egon og Billy
ga beskjed om at her
 kommer det
 besøk!

Og

 inn kom
 noen små pratsomme

frokostgjester!






Egon

 fikk god hjelp med
luftingen på  morgenkvisten!




Så var det
så koselig med følge ut
for å åpne

Trultedøra!

God morgen,Trulte!

Trulte kom
gryntende så blid og fornøyd
og dagen kunne bare starte her i
 Humlehagen!


Du mormor!
 Kan vi ikke ha sånn grøt på

 prikkefat?


prikkefat?

Hm..

jo, klart det!




Så ble det
 lørdagsgrøt i naustet på så knallrøde
 prikkefat!

Etterpå
 ble
det

dans..




snurre
rundt

og
rundt

i

forrykende
full
fart..




Det ble 
jammen en koselig lørdag!

Hopp
og
dans
og
masse
sprell!

Og


trillende

barnelatter

og 

 lørdagsgrøt


prikkefat!



Ønsker alle mine kjære bloggvenner en kjempefin lørdag!

Vi sees!

Kommentarer

  1. Hei på deg!
    Ønsker deg en herlig helg!
    Han er en ordentlig røver skal jeg si deg;)
    Slår ikke feil altså!
    Du har nå noen herlige vesener selv;)
    God tur!
    Vi blogges;)
    Klem fra Silje Marie & Elvis;)

    SvarSlett
  2. GOD KVELD:)
    Å NO BLEI EG VARM OM HJERTA !!!
    SÅ SKJØNNE BARNEBARN DU HAR ....Å SÅ ETA GRAUT AV PRIKKETEFAT:))
    DANSEN SÅG GANSKE SÅ SVIMLANDE UT;)
    FIN LØRDAG TIL DEG MIN VENN:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Er det ikke herlig med slike morgenbesøk av de skjønneste man vet? :) jeg syns du virker som en så hengiven mormor, jeg - så varmhjertet og god. Og prikkefat har du tilogmed ;) ønsker deg en flot helg videre - takk for at du deler fine bilder og ord. klem klem

    SvarSlett
  4. Så herlig med frukostbesøk av små hjerteknusere!!! For en glede med barnebarn...å heldige er dei som kan komme til mormor og morfar i Humlehagen og få grøt på prikkefat....livet er godt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var en så fin opplevelse!:)Grøt på prikkefat..neste gang tar vi kaffekos med prikkefatene,Randi!;);)Hadde helt glemt dem jeg..kjøpte dem for leeenge siden!:)Klem!:)

      Slett
  5. Hvilken herlig begyndelse på en Lørdag :)

    SvarSlett
  6. så utrolig herlige barnebarn <3
    herlig begynnelse på dagen.

    ønsker deg en nydelig søndag :)

    klemmer

    SvarSlett
  7. Herlige billeder du viser.
    Ønsker dig en god søndag:)
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  8. Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    Herlig innlegg du har laget her! Fikk jammen lyst på grøt selv ;)

    God søndag til deg :)
    Ingrid

    SvarSlett
  9. Dejlige billeder.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlett
  10. Herlig stemning i innleggene dine!
    Kos å lese!

    Ønsker deg en fin søndag
    og tusen takk for kommentaren hos meg. La meg til som følger hos deg jeg:)
    Klem Tonje

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg