Små mirakler..


Hva er mirakler  for deg?

En helt uventet glede?

Et 
plutselig
 overraskende 

sammentreff..

eller en alldeles uforklarelig 
hendelse?

Eller 
når
du
ser

skjønnhet

 betagende

 at du nesten blir slått
 i bakken?

Det skjer stadig mirakler rundt oss!

Det
vrimler!

For det mangler ikke på
mirakler..

men når hverdagen kommer over oss
ja, kanskje som nå etter 
sommerferien..

så er det gjerne
vi 
som mangler!

For
 dagene?

De er jo så mye mer
 hektiske

og det kan være vanskeligere å oppdage det 

uvanlige
 i 
det
 vanlige!

Det kan føles som å stå midt oppe i en haug med

 diamanter

men likevel ikke se det!

Ved å fokusere på 
øyeblikket

bli bevisst på

 å være
 til stede
 i det som skjer

 i løpet av 
dagen

kan vi 
etterhvert bli i stand til
 å se hva disse små miraklene
 er verdt!

Det
 kan
 ta

tid..

men plutselig kan vi gradvis oppdage flere og flere
diamanter!

Se
det 
usedvanlige
det
vanlige!

Og
kanskje?

Ja, kanskje så slutter vi å tenke på
 at vi må være

 tilstede


øyeblikket

men vi bare begynner med

å være det!






små

mirakel-øyeblikk..





jeg
vil
gjemme
dem

i
hjertet..






jeg
vil
takke
for

det
usedvanlige

i
de
helt
vanlige

hverdagene..





Takk
for
 de
 små

overraskelsene!

Skjønnheten

og
de

uventede 

gledene!






små

diamant-øyeblikk!

Dette
var
bare 
noen
få 

av mine så små
mirakler!

Ser
du

dine?

Kommentarer

  1. Fantastiske ord!! Glad jeg fant veien hit!
    Legger meg til som følger og gleder meg til å sette meg ned å lese alt det fine du skriver nedover her!

    SvarSlett
  2. Jeg prøver at samle på mirakler :-)

    SvarSlett
  3. Små mirakler er det mange av hvis en bare tar seg tid til å se dem :-)
    Ha en fin dag. Klem Marit

    SvarSlett
  4. Vet du....Så skjønn du er!
    Du skriver bare så flott og jeg kjenner at jeg blir glad i mitt hjerte!
    Så viktig å ta vare på og glede oss over småting som ofte betyr mere enn "de store".
    Herlige bilder og gleder meg allerede til ditt neste innlegg!

    Varm klem Camilla.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg