Min venn..


takk
for

at 
du
 gikk

bak
meg


langs
bratte
bakker
og
uovervinnelige
fjell

jeg
snublet
ikke

for

varsomt

gikk
du

bak
meg

og
holdt
meg
varm

du
gikk
bak
meg

med

en
magisk
kraft

med
vinden

i
ryggen

min
aller
beste
venn


(Else Britt 22.08 2012)






Kjære venner!

I dag startet morgenen med
 et dikt..

som handler om å støtte hverandre
når vi trenger det!

Å
bak
noen

men samtidig la en venn få finne veien

ja,kanskje en helt ny sti
selv?

Få lov til å være
 underveis

søke

og
kanskje

snuble 
litt?


Ønsker deg en herlig onsdag der du er!

Har du funnet på
 tre ting

å glede deg til
 i dag?

Jeg har tenkt ut mine tre gleder i dag!

Tenk etter du også!
Husk at de kan være bitte små!

Og som alltid?

Gleder jeg meg masse til vi sees igjen!



Kommentarer

  1. Nok et vakkert innlegg.....
    Blir glad og inspirert!

    Varm klem
    og smil
    Camilla.

    SvarSlett
  2. Å så fint , jeg ble helt rørt jeg.
    Nydelige bilder også.

    Ha en fin dag , Maritklem.

    SvarSlett
  3. Vakkert! Dette berørte meg veldig!

    Jeg begynner å grine...rett og slett!

    Men jeg tror det er gode tårer, altså!

    Tusen takk i kvelden <3

    SvarSlett
  4. Bloggen din er rørende vakker, og ordene dine nydelige.
    - og fokus på dagens tre gleder - det liker jeg. Vi trenger å minne oss selv på at dagene ikke bare er preget av rutiner, kjedelige handlinger og stress. "Livet det er nå". :))

    SvarSlett
  5. Å BLIR HELT RØRT !!!
    TIL ETTER TANKE <3
    SÅV GODT MIN VENN:))
    NATTA KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  6. Du er helt fantastisk med alle disse fine diktene og gode ordene dine

    Klem, klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk dere, for så fine ord!:)Blir litt rørt selv også!:)Det er jo litt spesielt med dikt..det blir litt nakent..og nært-men det føles veldig fint når det blir gjenkjennende og berører andre!:)Så tusen takk til dere - herlige bloggleserne!:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg