Små doser av glede..



GJENNOM HJERTET


jeg
prøvde
så mange
veier
bakgater
blindveier
kronglete
svingete
omveier
men måtte
gå veien
gjennom hjertet
for å få adgang
til
deg

for
bare
gjennom hjertet
ble jeg
din venn


(" utdrag fra Pusterom i ord og bilder s. 11")







" Det finnes alltid små doser av glede!

Stemninger som beveger noe inni oss og plutselige
følelser av lykke..små opplevelser som krever noe av oss
og som kanskje utvider hjertet?

De fineste øyeblikkene..når vi kjenner at vi lever og ikke
bare eksisterer. Når vi lever som om alt rundt oss er et mirakel!

Som et mirakel?

Da ville vi vel stanse oftere opp
i hverdagen og undre oss mye mer, tror du ikke? "




Utdrag
 fra boken min  s.143

Pusterom i ord og bilder.





Små doser av glede..




fine

øyeblikk

og

bitte
små

mirakler

som

en
hestehov

i

veikanten?






 Miraklene!

Ser du dem?






Kjærlig 
hilsen

Else Britt








PUSTEROM I ORD OG BILDER

En bok med fokus på hverdagsopplevelser, gripende små øyeblikk og hverdagsmagi.


( ISBN: 978-82-93082-50-7 - boken kan bestilles på Haugenbok.no, i bokhandelen eller på Pusterom i ord og bilder sin egen FB side her.)




" Den underlige dagen

Jeg tenker på slike dager som stryker seg så tett inntil
meg og følger meg som en skygge - for de er litt hemmelige på en måte og
 helt annerledes enn andre dager!

Er det noe med fargene? Lyset? Eller er det vinden?
Den myke deilige vinden som blåser så nydelige drømmer og små viltre påfunn min vei..
og forfølger meg med gode minner eller er det noe med meg?

Når jeg vil gå avsted, så smyger denne underlige dagen seg tettere inntil meg, 
som om den vil fortelle meg noe - den vil forære meg små forundringspakker og kanskje minne meg om at det er noe som er annerledes i dag?

For denne underlige dagen...osv "

Et lite utdrag fra
  " Den underlig dagen" s. 117

fra
boken 

Pusterom i ord og bilder.


Kommentarer

  1. Så fint :) Fikk lyst på boken!

    SvarSlett
  2. Så kjekt, noen kjøper den til seg selv og så er den kjøpt som venninnegaver, bursdagsgave eller hvis det er noen man ønsker å gi en spesiell gave. :) Den lå også under mange juletrær i fjor! <3

    SvarSlett
  3. Nydelege ord.
    Eg trur jammen eg vil bestille boka di:)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg