Ut å leke i vestavinden..



he makes all things work for the GOOD of those who love him and are called according to his purpose ~romans 8:28



Jeg
var litt usikker på
om jeg skulle gå ut å møte min kjære venn
vestavinden i
 dag!

For
vestavinden?

Den 
kommer alltid med så mye
vær!

I
dag så har
det vært alle mulige slags værvarianter -
alt fra tordenvær til haglebyger..kraftige vindkast som har virvlet bøtter og spann høyt
opp i lufta..og mørk himmel! Og - regnbyger - som pisket iskaldt mot kinnet..og så helt
plutselig ble det
 solskinn!





Det
var i et glimt 
av solskinn tidlig på ettermiddagen
at jeg gikk ut og hilste så fint på min gamle kompis 
vestavinden!

For endelig! 

Endelig kom solen
 og varmet litt - og vindkastene fra vest ble litt snillere -
så jeg kunne leke ei stund med jord og alle påskeliljene - uten å få skikkelig
neglesprett!





Løkene
som har ventet 
noen dager på å få komme i jorda
har kraftige røtter!





Jeg
måtte faktisk
skjære dem ut av 
pottene -

røttene 
stakk ut på undersiden -
og pottene de satt altså helt bom
fast!






Jeg
glemte både
tid og sted og hele
vestavinden!

Så fine farger å leke med!

I
 et øyeblikk
så følte jeg det som om jeg hadde snublet over
lykken  i dag!

 Så rart altså..
men jeg kjente et lite stikk..noen få sekunder av lykke!
Mens jeg med ryggen mot vinden kunne leke, plante og rote så
 mye jeg bare ville!

 Med
jord!









ble
det

påskeliljer







Trultegjerdet..





Trulte!


Trulte er
 ikke så glad i vestavinden!
Så hun følger nøye med på plantingen mens hun soler seg litt i
døråpningen!





En
helt alminnelig
 dag!

Med 
vestavind..

fine

små
 lekegleder..

små
oppmuntringer

og

bitte
små
solstreif! 

Takk for en helt alminnelig dag!

Ute

i
vestavinden!






Du kan lese mer fra tidligere om " Ute i vestavinden" her.




Well Saturday Morning is done and dustedeekend over - its a beautiful day, keep on MOVING LADIES, great day for a walk, time to get into the sunshine.  Plus Tomorrow SUNDAY don't forget Curves Wallsend will be open for the WALLSEND WINTER CARNIVALE 2013 - 9am to 4pm WILL I SEE YOU?







Kjærlig
hilsen

Else Britt



A good day!~ My job working in the medical field allows me to feel this way a lot!





Kommentarer

Populære innlegg