Favoritter..


wild rose


Hos meg er januar
 gjerne den måneden jeg sorterer og rydder i skuffer og skap.

Det er fristende å kaste gamle, 
 såperester og kremer som ligger der nesten oppbrukt i sammenklemte tuber,
 for å riktig fornye seg i januar!

Når jeg kommer på parfymeriet
og sier spøkefullt at jeg gjerne vil kjøpe produkter som er så rene at jeg kan spise dem,
tja..da er det ikke så mye å velge i!

Det er et flott merke
 som heter D. Hauscka, og et merke som jeg liker veldig godt som
 heter Green People.

Men favoritten?


Det er Korres.

Det er et supert merke hvis du ønsker
 produkter uten mineralolje, silikon, parabener, sles, alkohol m.m


Soothe your dry skin with Korres body butter






Korres Jasmine Shower gel- Smells AMAZING and Korres is a  company that uses as much natural ingredients as possible.





Mine produkter kjøpte jeg på VITA Moa Gård (begrenset utvalg)


nourishing hand cream : korres







Heads up Korres has a new range of Beauty Shots Facial Masks available!





Korres lip butter in: (clockwise) Jasmine, Wild Rose and Pomegranate #Korres #Beauty #LipBalm #Balm #makeup #lipbutter





How to get clear skin: vitamins for healthy skin - The Real Food Guide therealfoodguide.com #infographic #health #skin

Kommentarer

Populære innlegg