Mulighetsboken..



From Wicca Teachings - birth flower



Du og jeg har allerede
 hatt den nye boken åpen en stund.
Men heldigvis så er det mange helt blanke uskrevne ark igjen!
Vi er allerede godt i gang med å fylle arkene og fargelegge nye sider i den nye boken vår.
Vi åpner nye sider av håp, drømmer og gylne
 anledninger hver dag.

Boken 
heter 

Mulighetsboken.

Første kapittel er måneden januar.

Stikkordene 
er 

vendepunkter

og 

gylne muligheter.






I
januarhagen min
vokser vinterdrømmene ute i 
kjølige forblåste januardager og fyller mulighetsboken min
med undring, hverdagslykke-ting  og
 takknemlighet.

Jeg
trodde jo ikke at
jeg skulle bruke friske grønne små vinter-hagegleder i
 middagsmaten min i
januar!

Men
det er stadig en rik og gyllen
anledning.

Små
overraskelser
 som stadig fylles inn i de uskrevne blanke
 arkene i mulighetsboken og gir så fargerikt innhold i det aller
første kapittelet i
januar.






Det er du og jeg
 som bestemmer innholdet i boken
og hvor godt innholdet i dette første kapittelet i 
mulighetsboken skal bli.

Så gå på jakt etter gylne muligheter!





Håper du også er godt i gang med å fylle første kapittel i din mulighetsbok!


~ every moment is a new opportunity to start again, rise above it all and move in a direction that serves you well. You get to choose, that's why it's called "your life", so choose wisely! ~eℓℓe ƸӜƷ  http://changewishingintodoing.com/



Kjærlig hilsen Else Britt



If opportunity doesn't knock, build a door.



Kommentarer

  1. Ja, det er spennende at vi alle har vår egen mulighetenes bok. Noe kommer til å planlegges og annet blir tatt "på sparket". Det skal bli så bra

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg