Det lakker og lir..



Jeg
synes ikke
 det er så lenge siden jeg
 satt her på skriveplassen min
 og ønsket vakre september 
velkommen! 

Både
ute i hagen,
i fjøra..og langs veiene jeg stadig
går.. og helt innerst 
inn i hjertet
mitt!


synes jeg at 
det lakker og 
lir..

det
er ikke så
mange dagene igjen med
forestillinger på scenen nå i
september!






Det
har vært flotte kulisser -
scenen blir ekstra fin i nydelig vær og den
 helt spesielle klare
høstluften!

I
dag hadde denne 
enslige gåså hovedrollen ei stund -
mens hegrene og toppand-familien spilte så godt de kunne litt
i bakgrunnen!









Joda..

det
 lakker og
lir!






Jeg
tørker klær i høstsolen
og spyler og skrubber
 i

Trultehuset..






Trulte
myser mot solen -
  hun har sjekket at alt er som det
 skal være i bingen sin etter all denne 
rengjøringen!






Flagre
får også litt ekstra
oppmerksomhet og stell -
det er så masse å tenke på og forberede når det 
lakker og 
lir!






Det
lakker og lir
mot feriedager i solen og
varmen!


jeg  pakker også litt
innimellom - prøver sommerkjoler og
selskapssko - og  leter etter ting og tang som jeg absolutt
bare ikke kan skjønne hvor er blitt av - for jeg hadde jo lagt det fine
 sommerskjørtet mitt på en lur 
plass!





blir det
 kanskje to uker
til vi sees igjen her på
bloggen - det blir et godt
 stykke ut i 
oktober!

Vi
kommer kanskje 
til å savne hverandre
litt?

Noen
av oss vil kanskje
savne hverandre ekstra 
mye?

Og
 synes at 
to uker blir fryktelig
lenge? 

Jeg
ønsker deg fine dager
nå utover i oktober - høsten er en fin tid til
å få et overblikk over livet sitt - bruke tid til ettertanke og
kanskje?

Kanskje
ta noen nye veivalg?
Hvor går min og din vei videre i oktober?
Hva skal vi kikke etter langs veien vi går?

Spennende!


Ta 
vare på fineste deg
til vi møtes
igjen!





Kjærlig
hilsen

Else Britt

Kommentarer

  1. Fine høstbilder og koselige beskrivelser av forberedelse til en annen årstid!
    Det høres ut som du skal på tur til et varmere strøk. Jeg ønsker deg en deilig ferie og ser frem til nye innlegg om en stund!

    Vigdis

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en riktig god ferie. Fine ord og bilder som vanlig hos deg. Jeg prøver meg på en ny blogg. Håper du har lyst til å se. Hilsen Drude

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg