Kunstneriske glimt fra helgen..



Heisann!

Kikker
innom til deg
 med noen få glimt fra
Skodje-dagane
helgen!






Her
ser du fra salgsutstillingen
 til gullsmed Marita Skjong fra Tørla i
Ålesund!






Så utrolig mye lekker smykkekunst!





Smykket
til høyre som
 det står positiv på ble fort en av mine
 favoritter! Det var flere lignende smykker med tekst også..veldig fine gaver å få
 eller gi bort!

 Det var jammen
 ikke lett å fotografere i lyset i idrettshallen i dag- men smykkene er veldig spesielle - de er profesjonelt laget i et helt nydelig
design.

Jeg
ønsker meg...
 ja, du skjønte det helt
sikkert!


Et positiv-smykke!




















Noen
glimt fra "naboene" på
utstillingen -


mange
kreative sjeler på Skodje denne
helgen!






Jeg
møtte mange hyggelige
mennesker - og noen av dem tok med Pusterom-boken
hjem til seg - og kanskje inn i hjertet
sitt?





Takk for ei innholdsrik og koselig helg sammen med mange hyggelige utstillere!

Vi sees!


Kommentarer

  1. Hei, med så fine BILDER av smykkene, så SER jeg kor fine dei er ... helt nydelige! Når en går å titter på slike "dager", så blir det alt for mye på en gang, slik at jeg vertfall, klarer ikke å SE så godt detaljer, eller hver enkelt ting..

    SvarSlett
  2. Tusen takk for i går, og så fiiiiin reklame for meg:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg