Kosestund..


Velkommen
 fredag!

Det
er nok ikke bare
 jeg som elsker den fabelaktige
fredagsfølelsen!





Husker du den nye kornblandingen?

Hvis 
du er ny på bloggen, 






Jeg
har ikke laget middag
enda, tenkte å spise varm mat senere - men nå er det kaffe
og tid for 

fredagskos..






Det
som har skjedd
 er at jeg er blitt helt
hekta selv på denne alldeles knasende og
 sprø

kornblandingen!


Dagens
variant er lagvis med
deilig  vanilje-yoghurt, kornblanding og forskjellige
skogsbær! 

Min

nydelige
fredagskos!





Mmmm..





Håper
det står bra til med
 verdens beste bloggvenner, og at dere ser fram til
helgen! Kanskje akkurat  du skal ha ei rolig helg? Eller kanskje det er mange planer?
Mye som skal skje - ja, skikkelig
 full fres?

Jeg
skal delta med 
Pusterom-boken Skodje-dagane
lørdag og søndag denne helgen - det gleder jeg meg masse til!
Det er veldig kjekt å møte nye mennesker - og kanskje Pusterom i ord og bilder finner noen nye pusterom-venner
 også?

Hvem vet? 

Kanskje vi sees?







har jeg valgt disse
ordene for deg og meg i
dag!

Jeg
snublet bare over
dem!

"With brave wings she flies"


Sukk..

bare
nydelig!



gå ut i 
helgen.. og ut i livet
 ditt 

min
 venn!

Med
masse mot - og vær alltid
betydningsfull i dine egne øyne!
Noen ganger kan du fly litt med fantasi-vingene dine eller fly i det virkelige livet - eller kanskje
ta sats å kjenne at begge bena dine bare letter seg bitte litt 
fra bakken?

" With brave wings she flies"

 Så
spennende!

Mens 
fineste du bare 
går langs den spennende
 livsveien som
er

 din!







Kjærlig
hilsen

Else Britt





Kommentarer

  1. Her var det mange flotte ord.
    Takk til deg for alt du deler.
    Her er det ei helg med fullt kjør,
    Startet alt i går med å være på loppa
    først på dagen, så rett et sted der de skal
    tømme et helt hus og vil gi ting til loppemarkedet vårt.
    I dag skal det være bygdedag i landsbyen og vi
    skal steke vafler og ha litt ekstra tilbud på
    loppa. I kveld skal vi feire yngste sønn sin
    bursdag og i morgen går det også slag i slag
    møter. Så det blir en travel men antagelt
    koselig helg her.
    Ønsker deg lykke til med salget og ha ei herlig helg :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg