Ferske smilefjes..



Et
smilefjes!

Eller vil du heller ha et hjerte?





I
kveld så har
 jeg laget scones med et
 litt personlig
preg!




Det
kan være ganske 
koselig når gjestene kommer og finner sin egen 
bokstav i navnet sitt på sconesbitene
også!

Jeg
brukte bare en
kniv og tegnet dypt ned i deigen før jeg satte
sconesene inn i
ovnen.





Oppskriften min på grove scones finner du her.




Scones
 smaker aller best nystekt!
 Men jeg har allerede gjemt unna en bit 
med et hjerte
 på..

til 
meg selv
til frokosten i morgen!
Tenkte å bare lunke den litt i
ovnen..

og
overraske 
meg selv på morgenkvisten
 med en aldri så liten
morgenglede!

 



" Kunsten å være lykkelig består i å gjøre sine gleder enkle"

Kinesisk ordspråk





Da
håper  jeg 
at du også 
har hatt en fin-fin dag
der du er!

Med
akkurat passe nok
å leve
 av..

men
veldig, veldig mye å leve
for!


Gleder meg som alltid til vi sees igjen!

I just told my honey honey this morning that I love cuddling up with him each night. He said it's his favorite part of every day :-) #luckyme




Happy life

Kommentarer

  1. Herlig :)
    Ferske scons er godt,
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. E bakte disse på lørdag- ble veldig gode:-) Klem Marthe

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg