Reisen..

 
Da
har vi mimret
og reist avgårde gjennom gamleåret -
og vi har kommet så
 langt som
 til
 
 oktober!
 
Ja,

for
på en nydelig
 oktobermorgen
så gikk jeg ut i hagen og så at
høsten hadde kommet - den hadde laget et glitrende slør
av rimkrystaller på bladene
som lå nede på
bakken..
 
 
 
 
 
 tiden
var
 kommet
 
for
 mer
 
 innekos..
 
 
 
 
og
 
nye
 høstputer
 
i
sofaen!
 
 
 
 
 
Oktober-roser..
 
det
kan
være
 
vakre
kunstverk
 
i
seg
selv..
 
 


og
rosa bergknapp

 i
full blomst..
da har det virkelig blitt
høst!
 
 


 
 
November..
 
 
 
 
fine
november
 
var
måneskinn
 
om
natten.. 
 
 
 
 
tur
ute
 
i
skumringstimen..
 
 
 
og
 
den
aller første
bestillingen min fra Idunn`s Epler
kom å døren -
 
lykke!
 
 
 
 
November
var også sitron-te fra en
kopp..
  
 
 
og
 ei deilig
suppe til å varme meg
på!
 
 
 
 
 
I
november
møtte jeg mennesker
som gjorde sterkt inntrykk
meg..
 
og
noen av oss
vil nok huske hverandre ekstra
godt!
 
Takk
for alle "møtene"
med så fantastiske medmennesker!
Jeg er så takknemlig for at
 jeg fikk oppleve
det!
 
 
 
 
Blant
isbjørn og sel på
Ishavsmuseet på
 Brandal.
 
 
 
 
 Skøyeraktig
november-Trulte!
 
Jeg måtte bare le!
 
 
 
 
November..
 
og
pottene
er tømt og lagret for
vinteren..
 
 
 
 
 
Velkommen
desember!
 
 
 
 
Med
julenek..
 
 
 
 
juletre..
 
 
 
og
 
engler!
 
 
 
Desember
inviterte også til leik i
fjøra..
 
 
 
 
julekaker..
 
 
 
 
og
 
stille
stunder
med lys og en god følelse av fred i
hjertet.
 
 
skal vi ikke mimre
mer!
 
Det
føles nesten som
vi i noen dager har vært igjennom en aldri så liten
vareopptelling..
 
eller
 
en
slags
reise?
 
Sett
litt på hva som har
vært..
 
men
hvor står vi nå?
Hvordan vil dette nye året bli for oss?
 
Hvor skal vi reise på livsveien vår?
 
Det nye året har jo bare så vidt begynt!
 
 
LIFE IS A JOURNEY....
 
Januar
 
er
måneden
 
for
drømmer
 
drøm
 
i
vei!
 
spennende
å se fram til dette nye året 
som kommer!
 
Der
du og jeg
stadig er på
farten ..
 
der
vi våger å stille spørsmålene
selv om vi ikke bestandig finner
 svarene -
 
men
 
det
gjør
jo
ingenting!
 
For
 
det
er å være
underveis og oppdage de
spennende stoppestedene på turen
som er så fint og interessant på
min og din indre
 reise.
 
  
 Life is a journey
 
 
Kjærlig
hilsen
 
Else Britt
 
 
 
 Life is a journey...
 
 
 
 
 


Kommentarer

  1. Livet er en reise..... jeg må bare finne min egen vei.... tusen takk for påminnelsen <3

    SvarSlett
  2. Så godt å lesa alle visdomsorda dine.
    .....å finna sin egen vei .....ja, det er verkeleg viktig
    for kvar og ein av oss - så ulike som vi er.
    Silje

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg