Hundreårsboka..

 
I
kveld
sitter jeg og ser
i ei bok som
heter
 
Hundre år i Sunndal!
 
 
 
 
 
 
Gjennom
101 historier, hundrevis av
bilder og illustrasjoner - og over tusen små og store glimt, forteller Tommy Fossum og Petter Erik Innvik på en utrolig fin og spennende måte - om sunndalsamfunnet
fra 1913-2013.
 
 
Boken
har over 500 sider..
så her kan jeg lese og ha fine mimrestunder i lang tid
fremover!
 
 
 
 
 
Jeg
gleder meg til
å lese mer om de spennende personlighetene!
Tenk  på alle menn og kvinner som satte sitt preg på sunndalssamfunnet
fra den gangen og fram til
i dag!
 
Denne
boken er nok
ekstra spennende for oss som har vokst opp på
Sunndalsøra - men egentlig for alle som er interessert i lokal
historie!
 
Boken
inneholder flotte bilder -
teksten er lett å lese og boken er systematisk oppbygd på en god måte som
gjør det enkelt å finne fram i den, og gjør det lett å hoppe litt mellom årstallene!
Det liker jeg!
 
I
 kveld
har jeg lest fra 1957
det året jeg ble
født..
 
skulle jeg fortsette
litt - men det stoppet litt opp
fordi det hele tiden dukket opp så mange
barndomsminner!
 
Men
jeg gleder
meg utrolig masse til
fortsettelsen!
 
Takk for hundreårsboka!
 
 
 
 
 
 
Vi sees!
 
There is something intensely profound about this statement - "Memories are the architecture of our identity."


Kommentarer

Populære innlegg