Dillkronehimmel..


how stoked would you be if you came to be in this romantic field with the lone tree and there was a HEART CLOUD above it?! Super, that's how stoked.



Når
jeg kikker
opp mot himmelen mellom
 dillkronene ute i urtehagen like før
skumringen


føles det
nesten som å være omgitt av
 en

dillkronehimmel!





Nesten
som en uvirkelig 
annerledes eventyrhimmel til å drømme
 seg helt bort
i..




en
drømmehimmel
 full av kjempedigre
dillkroner!




Dillkroner

i
skumringen

de
ser litt
uvirkelige ut 
der de bugner i pallekassene 
som en vidunderlig
dillkronefantasi! 

Dillkronene?

De
ble faktisk akkurat
slik som jeg har ønsket meg og drømt
om!





Jeg
plukket med
meg inn en bukett av de nydelige
dillkronene..





må jeg vente
tålmodig

tja..

kanskje

i
 tre-fire
uker?


Be patient. Good things take time. Inspirational quote


For

det
 tar

litt

tid

og

tålmodighet





slik
er det
 med alle gode
ønsketing!

For 
kanskje?

Kanskje

noen
venter

 på 

en
 ny
start?

Og

noen
venter kanskje på
at en stor drøm endelig skal bli til
virkelighet!

Kanskje
noen venter på godt mot og masse
styrke?

Til
å starte helt på
nytt?




nå skal jeg
vente til tiden er
inne!

Være
tålmodig!

Til
dillkroneeddiken
min har fått den helt riktige
 smaken av det
gode..

og

har jeg 
slik som sikkert du også
 har

alltid

noe

som

jeg
 håper
på!

Og -

mye

som

jeg
tålmodig

går
omkring

og

drømmer
om

skal
skje -

og

akkurat
det

er
 i grunn ganske så
spennende!

Ikke
sant?


Believe It

God fredagskveld til deg som titter innom!



Dream higher than the sky and deeper than the ocean. Visit www.gethappyzone.com #inspirational #positive #dream



Kjærlig hilsen Else Britt

Kommentarer

Populære innlegg