Sensommer-fristelser..




August quote for tank
My birthday month. In 2012 it also happens to be the month I'll be moving across the country and later, 8 months pregnant with my son.

har jeg falt
for fristelsen til å
kjøpe meg et digert
oliventre!

Jeg
har drømt
om å gjøre det -
men så ender jeg ofte opp
med et av de aller minste trærne fordi jeg begynner å 
bekymre meg for hvordan i all verden skal jeg klare å
beholde oliventreet friskt og 
levende gjennom 
vinteren!

Men
nå pusset jeg altså
bare støvet av drømmen min om
et stort flott oliventre - og nå gleder jeg meg
som bare det over treet mitt hver
dag!





Det
skal nok gå fint til
vinteren..

du
min grønne, flotte og
 høyreiste

sensommerfristelse!

Det
sier jeg til meg
selv!

Det 
vil

 gå
bra!




Her
ser du oliventreet 
som jeg har hatt i to år nå -
og denne sommeren har treet virkelig
stortrivdes og
vokst!


har jeg noen
krysantemum-sensommerfristelser
også

de
finnes i så 
herlige farger for
tiden!





I
bakhagen

har jeg
 noen sprø og saftige
 sensommer-fristelser
som jeg smaker på
 hver eneste
dag

slik
er

deilige
august!




Byr
på oliventre-drømmer, 
sensommer-blomster, gnistrende farger og fristelser
som henger på
 trærne!

Mens
ute

 i 
hagen?

Der
rusler

augustkvelden
min

akkurat
nå.

  Luften
er bittelittegrann
 gyllen

noen
av sommerblomstene
 mine sover allerede
tungt

og

småfuglene
synger

i
moll..

joda!

Det lakker og lir!

Men
det er fortsatt
 ei fabelaktig fin tid nå framover for spennende
sensommer-fristelser!




Kjærlig hilsen Else Britt



Her kan du lese om
 en annen gang da jeg var ute for å kjøpe oliventre..
det heter Oliventre-glede.

Vi sees!


Kommentarer

Populære innlegg